יום רביעי, 13 במאי 2009

מסאייר - סלט ירקות חמוץ


לכל עדה יש את סלט החמוצים שלה, שהוא הכי טעים הכי יפה והכי מומלץ.


אצלנו יחד עם הקוסקוס תמיד ילך סלט חמוצים מסאייר.

ברגע שהסלט הזה מוגש לשולחן מתחילה ההשתוללות , אחד מעדיף את הכרובית, אני מעדיפה את הסלרי והחגיגה אצלנו בעיצומה.


סלט אביבי אני קוראת לו בגלל שפע הצבעים שלו - הטעם חמוץ חריף והוא טעים אפילו יותר יום למחרת שהטעמים מתאחדים. אפשר להוסיף ירקות נוספים כמו מלפפון חי או גמבה ירוקה, אני מעדיפה את הסלט כמו שהבאתי כאן.

חגיגה לעיניים ולחייך

סלט מסאייר - ירקות חמוצים

1 כרובית מפורקת לפרחים
2 גבעולי סלרי חתוכים למקלות
עלי סלרי
5 גזרים חתוכים לאורך
חבילת צנונית קטנה חתוכה לפרוסות דקות
1 גמבה אדומה חתוכה לרצועות
1 פלפל חריף חתוך לפרוסות דקות
מיץ מלימון אחד
כף מלח לימון אקוסטי
מים

לערבב את כל הירקות בקערה, לשפוך מיץ לימון ואת מלח הלימון להוסיף מים ולנער מעט את הקערה שכל הירקות יכוסו במידה שווה.

לאטום בעזרת צלחת לשימור הטעמים את הקערה ולשמור במקרר לפחות 3 שעות.

נהדר יום למחרת.


הייתי חייבת לצלם - הם היו כאלה שקסייים הצנוניות...


7 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

נראה נהדר!
כמה מים מוסיפים?

אנונימי אמר/ה...

טעיייים וציבעוני...אמא שלי שתחיה גם מכינה..השפעת השכנים הנהדרים שלנו..ואני גם מכינה לא תמיד עם כל הירקות אבל בעיקרון זה נישנוש אהוב ...

תודה פונצי יקרה...

אגב המוס שלך ינוסה ב"ה בקרוב

נשיקות חמות
ורוב תודות
;שונט

Roniti אמר/ה...

היי אנונימי, תודה רבה :}
המים צריכים לכסות מעט את הירקות ואז מנערים, לא יותר מ-3/4 כוס.

בהצלחה !

Roniti אמר/ה...

תודה שונטי אהובה
נישנוש נפלא (כמה זמן לא שמעתי את המילה הזאת :}}} )

בהצלחה עם המוס, ספרי לי איך יצא

נשיקות
}{

אריאלה פיקסלר אלון אמר/ה...

ווואיייי אני מטורפת על זה !
עדידי שלי כל כך אוהבת את זה וביום חמישי כשהיא תחזור זה יחכה לה במקרר בזכותך.
אני אוהבת אותך מדהימה שלי !
תודה!

Roniti אמר/ה...

נשיקות לך יפתי וגם לעדידי
בהצלחה ותהנו ביחד!
אוהבת אתכם, שבוע מבורך
}{

bigjack אמר/ה...

במשך שנים ארוכות כיכב המסאייר על השולחן בסופי השבוע בבית הורי....
בדיוק כמו שכתבת, כל אחד היה חוטף את הירק האהוב עליו ולדעתי לכרובית היה יתרון ניכר על שאר הירקות...
אהבתי את הגירסה של דודה שלי שאצלה גם פלפלים חריפים שחו בתוך החגיגה ותרמו עוקצנות לשאר הירקות...
מידי פעם אני מכין את המסאייר לחבורת הדובים כשתורי לארח אותם.......

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife