יום חמישי, 21 במאי 2009

חטאים קטנים של גבינה








יש משהו ממכר בלהיות בעלת בלוג אוכל
פתאום אני לא מכינה דברים רק עבור המשפחה והבית, אלא עבור ציבור שלם שקורא שמגיב ואפילו משתמש במתכונים ומכין אותם.
יש משהו באפיה בבישול בעשייה בצילום בפירסום שממכר..
החיפוש המתמיד אחרי המתכון השונה המנצח, זה שיגרום לכולם לרוץ למטבח להכין.

אצלנו בבית הילדים והאיש שלי שותפים מלאים, מפרגנים מחפשים מתכונים ונהנים מהתוצאות.
כאשר ראיתי את המתכון לחטאי הגבינה הקטנים ידעתי שזה המתכון שחיפשתי, שיניתי כמויות וגבינות (המקור נעשה עם גבינת צאן) והכנתי.


חטאים קטנים של גבינה מדהימים

רוצו - רוצו להכין
זה הקינוח שיגנוב את ההצגה בחג השבועות
שיגרום לאנשים להאמין שאתם ביליתם במטבח שעות ושיגרום סיפוק ואושר לכם.

חטאים קטנים של גבינה
24 עוגיות שוקולד
3 כפות חמאה מומסת
1 חבילה גבינת שמנת
2/3 כוס גבינה לבנה 5%
1/4 כוס סוכר
2 ביצים
2 כפיות תמצית וניל
1/4 כוס ריבת תות מחוממת

אופן ההכנה:
לחמם תנור ל-180 מעלות.
להכין תבנית מאפיינ'ס ובתוכה עטרות נייר, לרסס במעט ספרי שמן כל עטרת נייר.

במעבד מזון לרסק עוגיות לפירורים, להוסיף את החמאה המומסת ולעבד לפירורים לחים.

בעזרת כפית לצקת מעט מבסיס העוגיות לתוך עטרות הנייר לשטח בעזרת כוס או בעזרת כריות האצבעות ולאפות במשך 5 דקות.
להוציא מהתנור לצנן.
להשאיר את התנור פועל.

בינתיים בקערת המיקסר לערבל את גבינת השמנת וסוכר במהירות בינונית עד למרקם אחיד וחלק.
להוסיף את הגבינה הלבנה וביצים , אחד אחר השני, ואת תמצית הוניל ולערבל עד לתערובת חלקה.
לשפוך 3/4 מהתערובת לתוך כוסיות העוגיות המצוננות ולאפות במשך 15 דקות או שעד שמרכז העוגיות רוטטות מעט.
להוציא ולצנן לגמרי.

להמיס במיקרו ריבה ולזלף מעל כל עוגית גבינה ריבה.

לקרר 15 דקות בפריזר או יותר עד שהריבה תתיצב.

לשמור בקירור.

אפשר לשמור בפריזר עד לחג ולהפשיר 10 דקות לפני ההגשה.

לרוץ להכין - העוגות הם פשוט היסטריות ביופין וטעימות בטירוף!!!!!!!


28 תגובות:

נטלי אמר/ה...

פשוט גאוני, וטעים להפליא, אין לי ספק!
תודה רבה על המתכון:-)

נטלי

עמליה אמר/ה...

wow
מקסים
פשוט עושה חשק, ואפילו לא נראה מסובך.
תודה

קרן אמר/ה...

מקסים !!
כמה קינוחים יוצאים מהכמות הזאת ??

איריס אמר/ה...

נראה אחלה. במה את משתמשת במקום גבינה לבנה (אני נמצאת גם בארה"ב)? וגבינת שמנת- איזה גודל של חבילה?
תודה, רוצה לנסות להכין.

איריס

רבקה אמר/ה...

אויש זה היה כל כך טעים!
וגם נראה טובבב=]

הילה אמר/ה...

אלו חטאים "קטנים"?

אנונימי אמר/ה...

נראה מעולה

כמחה סוכר?

Roniti אמר/ה...

תודה לך נטלי
לחיי החטאים הקטנים והמתוקים שבחיים :}
שבת נפלאה לך!

Roniti אמר/ה...

תודה עמליה
באמת WOW וכמה שזה קל - זה כל הכיף!!

Roniti אמר/ה...

תודה קרן
לי יצאו 18 עוגיות/עוגות לפי מידת תבנית קאפקייק'ס ועטרות הנייר.

בהצלחה!

Roniti אמר/ה...

היי איריס
אני משתמשת בגבינה לבנה של נורמן בדיוק כמו הגבינות של הארץ.
גבינת שמנת 1 חבילה של פילדלפיה 8 אונז (225 גרם).

בהצלחה
תעדכני אותי איך יצא לך!
:}

Roniti אמר/ה...

תודה לך ילדה יפה }{
שמחה שאהבת!!!

Roniti אמר/ה...

חחחחחח
אלו החטאים הקטנים ו"המותרים" :}

Roniti אמר/ה...

תודה אנונימי , נשמטה לי כמות הסוכר בזכותך עדכנתי ותיקנתי.
תודה !!!

בהצלחה!!!

fairy_mi אמר/ה...

פונצ'ית כמה שזה נראה טעיםםםםםםם!
יפה ואסטטי כמו שאני אוהבת ואני בטוחה שגם הטעם משגע.
מה יכול להיות רע בשילוב של שוקולד, גבינה ותותים? שובה לב.
אחלה עבודה!

Gal Cohen אמר/ה...

apart from this freezing my teeth, this was one of the greatest thing ever thank you for making this amazing cookie cake ice cream treat! especially at this hot time of the year!iloveyoumommy

Hadar אמר/ה...

wow im sorry i dont know hebrew that well, but i stumbled on to this site. Let me just say AMAZING from now on i will keep on responing.

אריאלה פיקסלר אלון אמר/ה...

איך לא קיבלתי את העדכון על זה?
אני לא מבינה בכלל!
לא משנה להלן תגובתי :
אין תגובה!
איים ספיצ'לס !
לגמרי ספיצ'לס.
אני מבקשת לא להביא לפניי דברים כאלו בימים שאני בצום לפני ניתוח, זה לא יפה כפרה.
תביאי אחרי מחר, אחרי שאסיים את מה שאמור להיות מחר, אז אהיה גיבורה.
אבל עכשיו?
את מבינה שזאת שלמות קולינארית?
מאמי, את מרשה לי להכין ולהעלות בבלוג עם קישור אליך, נכון?
אני יודעת שכן.
אלוהים איך שזה נראה אמאאאא!
המלכה שלי את!
איך עכשיו יעבור לי הצום כושלראבאק את והגחמות הקולינאריות שלך!
אחיות חיפשתי לי עאלק....
תעשי מה שאת רוצה לא כשאני מתכוננת לניתוחים בבקשה!
:-(
מתה עליך מושלמת שלי!!!!!!!!
מעריצה אותך ואת ידי היהלומים שלך יא חתיכת שקסית שלי.fradi

Roniti אמר/ה...

My luv, this treats are so good that we just cant resist the taste
and only for you your brothers and aba i'm donig all of this.
loveyoumore big boy

Roniti אמר/ה...

Hadar capara sheli, it's ok you can write me in English. All the warm words that you told me since are still in my heart. I love you soooo much!!!!! אמא.

Roniti אמר/ה...

ארי, עכשיו אפשר להגיב שאת כבר אחרי !!
רוצי למטבח ותכיני, כמה שהם יפים ומהודרים הם בדיחה להכנה.
5 דקות ואת אחרי פאן לק ומסג' ברגליים.
בטח שאני מרשה, כבוד הוא לי.

נשיקות
וחיבוקים }{

Roniti אמר/ה...

תודה לך פיית העוגיות
תודה על המילים , ממך זאת מחמאה ענקית!~

רבקה אמר/ה...

זה היה כל כך טעים!!

bigjack אמר/ה...

מדהים כמה שזה יפה
♥♥♥

דדי אמר/ה...

שלום,
זה אכן נראה מדהים!
אבל, יש פרט אחד שלא הבנתי: רשום "לשפוך 3/4 מהתערובת לתוך כוסיות העוגיות המצוננות". מה עושים עם הרבע שנשאר?
תודה,
דדי.

אוהבת לאפות אמר/ה...

ניראה באמת כמו סיפור.

שאלה, מה זה חבילה גבינת שמנת ?

איך היא ניקראת וכמה שוקלת ?



כניסה לבלוג שלי:
http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=beerale

shila אמר/ה...

איזה עוגיות שוקולד להשתמש אצלנו במכולת שאלו אותי איזה עוגיות שוקולד ולא הבנתי אלו עוגיות השתמשת... האם תוכלי להשיב לי עוד לפני חג השבועות כיוון שברצוני להכין למשפחתי ץ תודה ושוב תודה על המתכונים הנהדרים shila

רוזי ספטון אמר/ה...

אני רוצה להכין לשישי הקרוב (יש אצלי הרצאה)באיזה גודל צריכים להיות עטרות הנייר? בתמונה זה נראה ממש קטן כ-3 ס"מ

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife