יום שלישי, 19 במאי 2009

גליליות חצילים בגבינת פטה


מצחיק לחשוב שפעם לא הייתי מסוגלת לראות חצילים
אני זוכרת בארוחת משפחתיות אמא שלי טורחת ומכינה מיליון ו-3 סוגים של מאכלים וסלטים עם חצילים ואני לא מתקרבת אפילו לסגול הזה
ופתאום טועמים ומתמכרים
ואיזה כיף שיש חצילים ויש מיליון ו-3 סוגים של מתכונים להכין איתו


מנה אלגנטית טעימה וקלה לחג השבועות
גלילי חצילים במילוי גבינת פטה

1 חציל חתוך לפרוסות
קובית פטה (אין לי מושג בכמות לפי העין ולפי כמות פרוסות החצילים)
1/2 קופסא גבינה לבנה 5%
1 כפית אבקת שום
1 כפית מלח
1 כפית פלפל שחור גרוס
3 כפות פטרוזיליה קצוצה גס

את פרוסות החציל להמליח ולתת להגיר נוזלים במשך שעה לפחות.
לשטוף היטב את החצילים מהמליחות ולייבש.
להבריש במעט שמן זית ולטגן במחבת כבדה מ-2 הצדדים עד שהחציל מוכן.

לצנן.

בקערה לערבב את כל חומרי המלית לתערובת משחתית.

להניח מעט מהמלית במרכז פרוסת החציל ולגלגל לגליל, לסגור בעזרת גבעול פטרוזיליה (לי לא הלך כל כך הקטע של סגירת הגליל)

להגיש בתוספת פטרוזיליה.

בתיאבון!

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

נראה משגע טעים וקל להכנה
אני יכין לשבועות אפשר בלי שום?
חן ישראל

אנונימי אמר/ה...

רונית היי
איזה דברים מדהימים, אתמול עשיתי
את הסלט מסאוור, יצא לי מקסים
צבעוני וטעים,
אני אנסה גם את החצילים לשבועות ,
אז ביי מותק.

Roniti אמר/ה...

היי מותק }{
אפשר ואת יכולה להוסיף אגוזי המלך, עשבי תיבול, מה שבא לך שחקי עם המתכון
את לא מבינה איך הילדים אהבו את זה.
זה ממש ממש טעים.

Roniti אמר/ה...

היי אנונימי
משמח אותי מאוד מאוד מאוד
מי את ?

חג שמח }{

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife